REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO Z OKAZJI 50-LECIA SZKOŁY
Organizatorzy: nauczyciele matematyki i zajęć komputerowych
Cele „Konkursu Informatycznego”
- upamiętnienie 50 rocznicy powstania szkoły, jej historii i patrona.
- rozwijanie zainteresowań informatycznych i przygotowanie uczniów do funkcjonowania w zinformatyzowanym społeczeństwie.
- stworzenie uczniom możliwości sprawdzenia własnej wiedzy i umiejętności.
- wyłonienie i wspieranie uczniów zdolnych w rozwijaniu i poszerzaniu zainteresowań informatycznych.
- zwrócenie uwagi na szerokie zastosowanie Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w procesie dydaktycznym.
Termin: Prace należy dostarczyć do nauczycieli zajęć komputerowych do dnia 15 kwietnia 2016 roku
Zasady Konkursu
1. Konkurs odbywać się będzie w 4 kategoriach :
I kategoria dla klas I-III -grafika komputerowa:
- Zilustrowane w programie graficznym sceny z życia Ireny Sendlerowej lub fakty z historii szkoły.
- Format prac A4.
- Dostarczyć wydrukowane oraz w pliku (na płycie CD, pendrivie lub przesłane na adres szkoły szkp19@gmail.com).
II kategoria dla klas IV-VI- interaktywna gra komputerowa lub interaktywny quiz:
- Związany z historią naszej szkoły/ z życiem Ireny Sendlerowej.
- Wykonane w MS Power Point, LearningApps.
- Dostarczyć na płycie CD, pendrivie lub przesłać na adres szkoły szkp19@gmail.com),
III kategoria dla klas IV-VI – logo dotyczące 50-lecia szkoły.
- Wykonane w dowolnym programie graficznym.
- Wymiar logo nie przekracza 10cmx10cm.
- Grafika i kolorystyka nieskomplikowana.
- Dostarczyć wydrukowane w pliku (na płycie CD, pendrivie lub przesłać na adres szkoły szkp19@gmail.com ).
IV kategoria dla klas I-VI – gra planszowa:
- Dotycząca faktów z historii szkoły lub życia Ireny Sendlerowej.
- Zestaw do gry ma zawierać: planszę, pionki, kości lub karty (o ile są potrzebne), dokładną instrukcję gry i opisy pól, oraz opakowanie.
- Gra, dla co najmniej 4 uczestników, może być wykonana ręcznie lub z użyciem komputera.
- Rozmiar planszy: A4 lub A3.
2. Projekty konkursowe można wykonywać indywidualnie lub w dwuosobowych zespołach.
3. Uczeń może oddać na konkurs kilka projektów w różnych kategoriach.
4. Przy ocenie prac brane będą pod uwagę :
a) pomysłowość i oryginalność pomysłu,
b) zgodność z tematem,
c) nowatorstwo,
d) estetyka wykonania.
Nagrody
Przewidziane są dyplomy i nagrody rzeczowe dla najlepszych prac. Zwycięskie projekty, w poszczególnych kategoriach, będą zaprezentowane podczas Święta szkoły i umieszczone na stronie internetowej szkoły.
Autorzy: Renata Kubicka, Aleksandra Spurek, Joanna Wielicka